اخبار دانشگاه
1400/11/5 سه‌شنبه
افتتاح مرکز مهارت آموزی فنی و حرفه ای در دانشگاه پیام نور دولت آباد
افتتاح مرکز مهارت آموزی فنی و حرفه ای در دانشگاه پیام نور دولت آباد

.

با حضور آقای دکتر قربانی فرماندار شهرستان و آقای دکتر اخوان طبسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و آقای دکتر دهقان زاده رئیس دانشگاه پیام نور دولت آباد مرکز مهارت آموزی فنی و حرفه ای در دانشگاه پیام نور دولت آباد افتتاح گردید.
در این مراسم دکتر دهقان زاده ؛ هدف از تاسیس این مرکز را هم افزایی بین دانشگاه و سازمان فنی و حرفه ای دانست و با توجه به وجود امکانات آموزشی دانشگاه ، تاسیس این دفتر را عاملی در جهت رشد استعداد های دانشجویان و همچنین جوانان شهرستان اعلام نمودند.
دکتر اخوان طبسی مدیر کل فنی و حرفه ای استان هم از دیگر اهداف تاسیس این مرکز را تشکیل شورای مهارت با هدایتگری دانشگاه پیام نور عنوان و ابراز امیدواری کردکه دانشگاه پیام نور و سازمان فنی و حرفه ای بتوانند حلقه های مهارت آموزی را با هم مرتبط نموده و با استفاده از امکانات موجود هر دو طرف شاهد آموزش های کاربردی و  اثر بخش در حوزه آموزش شهرستان باشیم.
در پایان نیز جناب آقای دکتر قربانی فرماندار شهرستان با بیان لزوم همراهی تخصص و دانش برای علم آموزان ، برگزاری دوره های تخصصی برای دانشجویان و همچنین کارکنان اداری دستگاههای شهرستان را عاملی برای توانمندسازی جوانان شهرستان و همچنین کارمندان شهرستان دانستند و تاسیس این مرکز را مایه مباهات و افتخار علمی شهرستان برخوار دانستند.
این مرکز با هدف استفاده از پتانسیل ، امکانات علمی و اجرایی دو طرف جهت افزایش کیفیت دوره های آموزشی ، صدور گواهینامه های معتبر وزارت علوم و سازمان فنی و حرفه ای به متقاضیان کار ، طراحی و برنامه ریزی طرح های آموزشی مشترک ، برگزاری همایش های علمی و تحقیقات مشترک و استفاده از سایر امکانات تحقیقاتی، آزمایشگاهی و کارگاهی متقابل بر اساس ضوابط و ... تاسیس گردیده است.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور دولت آباد
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر