كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
اطلاعیه مهم : احتراماً طبق نامه شماره 60062مورخ 17/11/96 مدیر محترم گروه معارف اسلامی در خصوص چگونگی اخذ دروس معارف (صرفاً برای نیمسال دوم 97-96) ارسال و به اطلاع می رساند : تمامی دانشجویان ترم آخر مجازند کلیه واحدهای باقی مانده از دروس معارف را بدون تعیین سقف اخذ نمایند .حتی دانشجویانی که ترم آخر نیستند و واحدهایی از دروس معارف را که مکلف به اخذ آن بوده ولی به هر دلیلی اخذ نکرده اند می توانند در این ترم جبران و آن واحدها را اخذ نمایند تا در ترم های آتی مشکلی در این خصوص به وجود نیاید . دانشجویان متقاضی انتخاب دروس مورد نظر می بایست به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.

طلاعیه مهم :
  احتراماً طبق  نامه شماره 60062مورخ 17/11/96 مدیر محترم گروه معارف اسلامی در خصوص چگونگی اخذ دروس معارف (صرفاً برای نیمسال دوم 97-96)  ارسال و به اطلاع می رساند :

تمامی دانشجویان ترم آخر مجازند کلیه واحدهای باقی مانده از دروس معارف را بدون تعیین سقف اخذ نمایند .حتی دانشجویانی که ترم آخر نیستند و واحدهایی از دروس معارف را که مکلف به اخذ آن بوده ولی به هر دلیلی اخذ نکرده اند می توانند در این ترم جبران و آن واحدها را اخذ نمایند تا در ترم های آتی مشکلی در این خصوص به وجود نیاید . دانشجویان متقاضی انتخاب دروس مورد نظر می بایست به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر