كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دومین کارگاه آموزشی حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت با عنوان «مشاوره، ارزیابی و تهیه طرح توجیهی کارآفرینی و کسب و کار» به اطلاع می­رساند سی و دومین کارگاه آموزشی حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت با عنوان «مشاوره، ارزیابی و تهیه طرح توجیهی کارآفرینی و کسب و کار» در روز دوشنبه مورخ 24/2/97 از ساعت 10 لغایت 12 توسط استان خوزستان برگزار می­شود و از طریق ویدئو کنفرانس و LMS برای کلیه استان­ها قابل استفاده است. علاقه­مندان، اعضای هیات علمی و دانشجویان می توانند در روز و ساعت برگزاری کارگاه آموزشی فوق الذکر با اتصال به یکی از لینک­های ذیل نسبت به ورود به آن اقدام نمایند. http://vc2.pnu.ac.ir/karad -1 http://vc2.pnu.ac.ir/karad -2

به اطلاع می­رساند سی و دومین کارگاه آموزشی حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت با عنوان «مشاوره، ارزیابی و تهیه طرح توجیهی کارآفرینی و کسب و کار» در روز دوشنبه مورخ 24/2/97 از ساعت 10 لغایت 12 توسط استان خوزستان برگزار   می­شود و از طریق ویدئو کنفرانس و LMS برای کلیه استان­ها قابل استفاده است.

      علاقه­مندان، اعضای هیات علمی و دانشجویان می توانند در روز و ساعت برگزاری کارگاه آموزشی فوق الذکر با اتصال به یکی از لینک­های ذیل نسبت به ورود به آن اقدام نمایند.

http://vc2.pnu.ac.ir/karad -1

http://vc2.pnu.ac.ir/karad -2

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر